Nowe pytania i odpowiedzi w FAQ

Nowe pytania i odpowiedzi w FAQ

Jak powinno wyglądać pierwsze uruchomienie maszyny (docieranie silnika)? Jakie czynności należy wykonywać aby zagęszczarka i silnik dobrze pracowały? Co zrobić gdy silnik się nie uruchamia, zatrzymuje pracę lub ma braki mocy? Może maszyna ma niewystarczające wibracje bądź nie porusza się swobodnie?

Już teraz znajdziesz odpowiedź na te pytania w naszym FAQ lub niżej w naszym wpisie.

Jak powinno wyglądać pierwsze uruchomienie maszyny (docieranie silnika)?
1. Uzupełnij stan paliwa w zbiorniku.
2. Przekręć pokrętło wyłącznika zapłonu w pozycję "I" – włączone.
3. Otwórz dopływ paliwa ze zbiornika za pomocą dźwigni dolnej.
4. Włącz ssanie za pomocą dźwigni górnej zgodnie ze wskaźnikiem strzałki.
5. Uruchom silnik przez pociągnięcie rączki rozrusznika. Po uruchomieniu silnika powinno nastąpić niezwłoczne wyłączenie ssania.
6. Zaleca się włączyć silnik na wolnych obrotach na 20 minut w celu dotarcia napędu, a po następnych 10 godzinach użytkowania wymienić olej.
7. Silnik zalany jest fabrycznie olejem MOBIL 15W-40 i należy użytkować maszynę zgodnie ze wskazówkami zawartymi w instrukcji.

Jakie czynności i jak często powinny być wykonywane, aby nadzorować zagęszczarkę gruntu?
Należy sprawdzać luźne lub zgubione śruby, uszkodzone części i funkcje systemu kontrolowania co ok. 8 godzin pracy.
Sprawdzanie poziomu oleju w wibratorze co 100 godzin, a jego wymiana powinna nastąpić co 300 godzin pracy (uzupełnić 350ml). Sprawdzanie paska klinowego - co 50 godzin.

Jakie czynności i jak często powinny być wykonywane, aby nadzorować silnik zagęszczarki?
Wyciek oleju lub paliwa, szczelność gwintów złącznych, sprawdzenie poziomu oleju w silniku i uzupełnienie (uzupełniać do określonego maks. poziomu) powinny być dokonywane co 8 godzin pracy.
Wymiana oleju w silniku powinna nastąpić po pierwszych 10 godzinach pracy, później co 50 godzin.

Silnik się nie włącza?
Sprawdź włączniki i upewnij się, czy jest "ON". Sprawdź również zapas paliwa, czystość gaźnika i czy świeca zapłonowa jest podłączona. W przypadku posiadania silnika Honda należy zwrócić uwagę na czujnik oleju i jeżeli jest go za mało to dolać.

Jeśli silnik zatrzymuje pracę spróbuj sprawdzić zapas paliwa, stan filtra powietrza i czy kurek paliwa jest włączony.

Zauważyłeś, że silnik ma braki mocy? Sprawdź stan filtra powietrza oraz świecy

Wibracje są niewystarczające? Zobacz, czy nie ma obsuwającego się lub brakującego paska klinowego i czy obroty silnika wynoszą 3500 obr./min.

Gdyby zagęszczarka nie poruszała się swobodnie, spróbuj sprawdzić dół płyty i zwróć uwagę, czy nie występuje nadbudowany materiał.

Przypominamy, że instrukcje obsługi do zagęszczarek znajdziecie Państwo tutaj.

Tagi dro-masz faq
Copyright © 2018 DROMASZ Sp. z o. o.
Realizacja: PROPERART